konstig kväll

min granne hade ff häromkvällen. jag vet att hon är emo och att hon skulle bjuda in massor av goa emosar. känner dem inte, men jag såg dem anlända från mitt fönster i min kammare. jag stärkte mig med några kopparbärs-cider och beslöt mig för att kila över och kolla läget vid 11-tiden efter att jag lyssnat på my chemical romance och gråtit ett par timmar och sen tog på mig min allra finaste mcr-t-shirt och rosa mascara runt ögonen (för den där rödgråtna looken, +att jag hällde lite citron i också).

jag gick över och ringde på. jag fick vänta utanför dörrn en bra stund, då det lät som de rumlade ystert till tonerna av alkaline trio (sååå emooo=) och tjejen, alltså min granne, kom och öppnade. hon skrek (troligtvis av glädje), fast sen något om "äcklig gubbe", "ringa polis", "vi går faktiskt i 8:an" och lite annat om "svin" som jag inte uppfattade, så jag blev jätterädd och jätteledsen. de smällde dörren i ansiktet på mig . TÄNK OM den äckliga gubben fått syn på mig? FAAN också! jag sprang flera kvarter bort och gömde mig i en buske, där jag stannade till klockan 03.16, sen gick jag hem och låste dörren och la mig att sova utan att borsta tänderna.

vad tror ni läsare, är den äckliga gubben på jakt efter mig???

Kommentarer
Postat av: Jäger

2009-06-20 @ 13:36:30
Postat av: Jäger

fin blogg:) kolla in min:)

2009-06-20 @ 13:36:52
URL: http://evilfriend.blogg.se/
Postat av: Ronny

Det kan vara så att den äcklige farbrorn smyger runt ditt hus. Det är nog bäst att du ringer farbror blå och förklarar situationen.

2009-06-20 @ 13:42:47
URL: http://???
Postat av: 30yearoldemo

ja, tror nästan jag ska göra det!

2009-06-23 @ 10:43:41
URL: http://thirtyyearoldemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0