Huuuuuu!

jag tror att ett av mina fans börjat förfölja mig. när man blir en internetcelebritet, som jag ändå måste säga att jag är ,så får man ju förföljare. det kan röra sig om allt från en till nio stycken tror jag. jag fick dåliga vibbar när jag handlade på konsum idag, då stirrade en tant på mig jättelänge och ilsket. jag handlade förresten ny kopparbärs-cider (hallon) så att jag kan fyllna till lite i helgen, jag vill inte att alla ska börja dricka den cidern nu bara för att jag gör det. då tar den ju slut, lixom hallå!! men iallafall, tanten tittade på mig, likaså tjejen i kassan. jävligt konstigt att hon inte bad mig visa leg, förresten! men, men, sen utanför tittade flera personer konstigt på mig när jag gick hem. får nog skaffa mig en trenchcoat och lösmustasch så att alla inte glor så mycket, bara för jag är cool och känd och dom inte är det.

nu ska jag kissa och sedan blogga lite till.

vad tycker ni läsare hade varit intressant att veta om en så tuff snubbe som mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0