dagens outfit!!!

jag har ju under de få dagar jag ha bloggat fått flera frågor om vad jag har på mig. så det är klart att det blir en dagens outfit, kvällen till ära. allt för mina fans!

hår: rufsigt, mycket rufsigt med lite wax i.
svart kajal runt ögonen +en rosa kajal jag köpt på shock; för den där rödgråtna looken som emo-chixen gillar
chockrosa t-shirt från lindex mammaavdelning (för att den ska sitta tajt om magen)
en svart kofta, från h&ms mammaavdelning, lite kort i ärmarna, men ändå fin.
ett par 501:or som jag färgat svarta själv. skitsnyggga!
ett halsband med en dödskalle i neongul. lyser i mörkret, så alla ska se mig alltid.
en ring på varje finger. tre klackringar i guld och 7 med tribalmönster från lövmarknaden.
på fötterna har jag vit-och-svartrandiga strumpor, med en ros på. rosa givetvis!!!!
svart nagellack.
sen brukar jag ta mina gamla dr.martens som jag har målat rosa, de var lite rödbruna innan, men nu lyser de av emo!

hoppas ni är nöjda, det blir exa´kt samma outfit imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0