WoW

ja, efter mitt förra inlägg nådde jag ju en helt ny publik med min blogg. jag fick massor av frågor rörande wow. jag sammanfattar här svaren på de vanligaste.

*ja, jag har spelat minst 11 h om dagen sen wow gick att skaffa i sverige

*jag har lvlat upp ca 148 paladins, 98 undead och några till. till MAX-lvl givetvis

*laddar varje dag med en påse gorby's som får tina i rummet och 3x2 l coca cola, eller pepsi max (om jag vill vara lite nyttigare) samt en potta bredvid datorn så att jag under mina wow-sessions aldrig behöver lämna rummet och riskera att missa något

*ja, mina irl-kontakter har minskat avsevärt i antal, men min online-vänner har ökat kvadratiskt. har särskilt många guild-vänner i tyskland i åldrarna 12-50!!! wow förenar liksom nationernas elit!

*här i den riktiga världen är jag ju bara en 30+-emo-student, men i WoW kan jag ju vara den jag egentligen är. The_30+_Emo_Warrior!!!! och slakta vildsvin i skogen, dansa vid horde-gränsen och träffa nya vänner och rota i gruvor med dem!!!

*nej, min fysik på verkas inte negativt av att spela wow. tvärtom, jag har utvecklat en dataspelsfysik som många hade vart avundsjuk på: låg tyngdpunkt-gör att du sitter stabilt i stolen, men samtidigt är rörlig i överkroppen!!! win-win!!

fler frågor om mitt wowwande? tveka inte för att ställa dem, och ja, jag är troligtvis den bästa och mest erfarna manaslungaren i sverige!!! (kanske t o m europa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0