Seriöst, Vem FAAAAAAAN är i mitt hus??

Nu har någon jävel varit inne och:

1) ätit upp alla mina katrinplommon (igen)
2) bajsat på min toa utan att spola (det kan inte vara jag för det luktade lite mer "matigt" än vanligt)
3) tagit bort alla mina filmer på datorn (min kollektion av mangafilmer som tagit mig flera veckor o ladda ner!!!)

4) och kanske det allra värsta, någon har hackat min lvl 80 paladin och sålt mina svarta läderbyxor med guldmönster! Jag hade fått dessa efter en 8 timmars lång grindsession i Grunfaahls grotta. Tur i oturen är väl att jag får spela om detta quest nu, för jag måste ju ha tillbaka mina byxor!

Är det nån av mina fans som stalkar mig eller vad fan e det frågan om????

l8rs kära fans (förutom min stalker, hoppas du får förstoppning av mina katrinplommon), ska iväg o köpa katrinplommon och en kudde till min vistna bak!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0