myskväll

har laddat min dvd med "snålvatten och jäkelskap", ni vet väl att jag gillar stefan och christer? ska avnjuta denna fulländade humor med 1kg katrinplommon och hemmagjort is-té. ska bli mums. har lyxat till det lite med en påse salta pinnar. såg grannens kille komma insvängandes så stolt på sin eu-moped, med sitt svallande blonda hår och en påse dillchips. jag tror allt att han försöker köpa hennes hjärta med chips för att sedan få komma åt hennes körsbär (det är ju det jag vill åt). jag hatar honom, så jag tog drog ur en spik ur golvlisten och gick ut och repade in ett hakkors i den svarta lacken. det borde lära honom.

Kommentarer
Postat av: Peter

Thx :)

2009-07-08 @ 08:17:00
URL: http://thegspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0