f*n!

jag tog en liten sovmorgon idag. min docka, check! leksakshunden precious, check! hudkräm, check! rep, check! min röda favoritspade.....borta!?!?!?! jag tror att det är någon här i min lägenhet som har tagit den! någon måste ha smugit runt här inne när jag sovit och tagit den. ska jag behöva ta min gröna spade idag då eller? den fungerar inte alls lika bra, då man ska leka lamm. jag ska polisanmäla den jävlen som tagit min röda spade! jajja, får väl ta den gröna då. 5 liter vatten så att "slangen" fungerar, check!

nu ska det lekas lamm...hahahhahahahahhahahhahaaargh!!!!

Kommentarer
Postat av: Leia

Önskar dig en fin fredag!

2009-07-03 @ 13:55:26
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0