dålig på att updatera..

...jag vet. jag har fått många ilskna, arga och besvikna fan-mejl där de skriver att de vill veta mer om min vardag. fast nu är det helg!! och då ska jag lyxa till det ordentligt, med icas egna katrinplommon, en stor påse sviskon och ett sexpack kopparbergs cider och en heldag framför 8:an, med höjdpunkter som "enkel biljett" och "absolute power"x2, emo va? jag måste även tänka ut hur jag gå tillväga för att eliminera min konkurrens och granntjejen, samt hur ska komma åt hennes körsbär. har ni, mina fans några bra knep är jag villig att lyssna och pröva dem, om de är bra alltså. inte om ni kommer med såna skitidéer. jag är ju rätt smart själv, men ibland tvärstannar den kreativa process som närmast kan beskrivas som fantastisk som rör sig kors och tvärs i min enastående hjärna! nu ska jag bajsa och sedan äta, eller(!) för att spara tid så bajsar jag och äter samtidigt; vilket spar tid och energi---ett bevis på min enastående förmåga!
en annan sak jag funderar mycket på är ost. det finns ju jättemånga sorter, vissa goda och andra rent ut sagt äckliga med fotsvampslukt och smak. varför göra äcklig ost liksom, när det redan finns goda sorter som grevé, hushållsost och köns-?

Kommentarer
Postat av: Personal Stylist

Checka in den här bloggen om det nya heta killmodet och unika plagg för er Guys http://cafeinstyle.blogg.se

2009-07-12 @ 00:47:17
URL: http://cafeinstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

loooooooooool på kommentar 1, så jävla lol

2009-07-13 @ 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0