att göra imorrrn

jaha. frågestunden var ju ingen hit. folk är nog lite för blyga ännu. så nu bloggar jag om mina planer för morgondagen. jag måste

1. köpa nya katrinplommon (åååh, som snålvattnet rinner)

2. köpa nytt dasspapper

det är konstigt att dasspappret tar slut så snabbt ändå. jag använder mig av två-torks fjärilsprincipen, så att jag använder varje ark 2 ggr på följande sätt: ark 1, anstrykning ett-därefter viker jag ark 1 till en "fjäril" och gör även anstrykning två med ark 1. därefter blir det ark 2, anstrykning ett, sen vik, anstrykning två sen ett nytt ark osv... så mina toarullar räcker länge. fast nu är jag helvisten efter allt torkande idag. kanske ska köpa salva också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0